Často kladené dotazy

  1. Kdy budu mít balíček doma?
  2. Jak zjistím, kdy balíček přijde?
  3. Jakou přepravní společnost můžu zvolit?
  4. Co když si objednám něco, co mi nebude?
  5. Chci doručené kousky vrátit. Jak?
  6. Můžu si balíček vyzvednout osobně?
  7. Dá se zboží vyměnít?
  8. Jak zboží reklamovat?

 

1. Kdy budu mít balíček doma?

V současné době můžete využít přepravní společnost kurýr DPD Private, České Pošty a Zásilkovny. Balíček odesíláme maximálně do 3. dne od přijetí platby. Následně 1-3 dny cestuje než se dostane k vám. V období Vánoc a dalších svátků se tyto doby mohou lišit.

 

2. Jak zjistím, kdy balíček přijde?

Ihned po tom, co balíček expedujeme, vám zašleme potvrzující email, kde se dozvíte i to, kdy se na balíček můžete těšit. 

 

3. Jakou přepravní společnost můžu zvolit?

Možnosti dopravy a platby se dozvíte ZDE

 

4. Co když si objednám něco, co mi nebude sedět?

Možnosti výměny jsou popsány ZDE

 

5. Chci doručené kousky vrátit. Jak? 

Možnosti vrácení jsou popsány ZDE

 

6. Můžu si balíček vyzvednout osobně?

Bohužel zatím kamennou prodejnu nemáme. Všechny způsoby dopravy a platby naleznete ZDE

 

7. Dá se zboží vyměnit?

Ano, to je u nás samozřejmost. Informace ohledně výměny naleznete ZDE

 

8. Jak zboží reklamovat?

Ihned po vyzvednutí zboží překontrolujte, v případě reklamace nás v co nejkratší době kontaktujte na e-mail info@fashionbrandsczsk.cz a reklamované zboží nám spolu s kopií daňového dokladu (faktury) a důvodem reklamace zašlete na adresu, informace ohledně reklamace zde ZDE